ျမတ္ဆရာ ပုံရိပ္(၁)
ႏႈတ္ကၽြံသြားခဲ့ၿပီဟု ခ်က္ခ်င္းသိေသာ္လည္း
ျပင္ဆင္ခ်ိန္မွ် မရလုိက္။ စကားကၽြံေတာ့ ႏုတ္ရခက္ေလၿပီ။
တပည့္မ်ားႏွင့္
ဆက္ဆံရာမွာ ဘယ္အခါမွ မ်က္ႏွာထား မတင္းမာတတ္ေသာ၊ သာယာျငင္းေပ်ာင္းစြာ
ဆုိဆုံးမေလ့ၿမဲျဖစ္ေသာ ဆရာသည္ ရုတ္ခ်ည္း မ်က္ႏွာနီးျမန္းလုိ႔လာသည္။
ခ်ဳပ္တည္းထားရေသာ ေဒါသသံကေတာ့ ကၽြတ္ဆတ္မာေက်ာကာ စဥ္းငယ္မွ် တုန္ခါေနျပန္သည္
“မင္း… အဲဒီအလုပ္ကုိ
မေလွ်ာက္သင့္ဘူး”
ရုတ္တရက္ နားမလည္ႏုိင္စြာ
ဇေ၀ဇ၀ါ ျဖစ္ေနဆဲ….
“မင္းရဲ႕
ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြထဲမွာ ေက်ာင္းဆရာလုပ္ဖုိ႔၊ စာသင္ဖုိ႔ဆုိတာ တစ္ခါမွ မပါခဲ့ဘူး
မဟုတ္လား။ ဒီအလုပ္မွာ ၀ါသနာမွ မရွိပဲနဲ႔ အေျခအေနအရ ဆုိတဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ႔ေတာ့
ဒီအလုပ္ကုိ မလုပ္ပါနဲ႔”
“အလုပ္ေတြက ဘယ္မွာမွ အဆင္မေျပဘူး ဆရာရယ္။
အေျခအေနအရ အလုပ္တစ္ခု လုပ္မွ ျဖစ္ေတာ့မွာ…။
အဲဒါ ေက်ာင္းဆရာပဲ ၀င္လုပ္ၾကည့္မလားလုိ႔...” ကၽြန္ေတာ္ အမွတ္တမဲ့
ႏႈတ္လြန္သြားခဲ့မိသည္ကုိ ဆရာက အေတာ္ကုိ ခါးသီးသြားပုံပင္။
“၀ါသနာ မပါရင္
အလုပ္မွာ ေစတနာလည္း မထည့္ႏုိင္ေတာ့ဘူး ကေလး။ တုိ႔အလုပ္က အဲဒီ ၀ါသနာ၊ ေစတနာေပၚမွာ
အေျခခံမွ ေအာင္ျမင္တာ။ မင္းမွာ အဲဒီ စိတ္အေျခခံ ခ်ိဳ႕ယြင္းေနမွေတာ့ ဒီအလုပ္မွာ
မင္း… ဘယ္လုိလုပ္ေအာင္ျမင္ပါေတာ့မလဲ။ မေအာင္ျမင္တဲ့အလုပ္မွာ ဘယ္သူမွ ေရရွည္
မေပ်ာ္ႏုိင္ဘူး။
…..ၿပီးေတာ့ … ဒီအလုပ္က အရမ္းပင္ပန္းဆင္းရဲတာ
မင္းလည္း သိတာပဲ။ ဆရာအလုပ္နဲ႔ တုိက္ေဆာက္၊ ကားစီးေနၾကတာ မင္းေတြ႔ဖူးလုိ႔လား။
လူတန္းေစ့ဖုိ႔ေတာင္ အဲဒီဆရာရဲ႕ တစ္မိသားစုလုံး ၀ုိင္းၿပီးရုန္းကန္ေနၾကရတာ
မဟုတ္လား”
… မင္း ၀ါသနာ မပါတဲ့အလုပ္၊ ေအာင္ျမင္မႈမရတဲ့
အလုပ္မွာ မင္း… ပင္ပန္းဆင္းရဲမႈဒဏ္ကုိလည္း ေရရွည္ေတာင့္မခံႏုိင္ပါဘူး။ အဲေတာ့
မင္းက… ခဏနဲ႔ ဒီေလာက ကေန ထြက္ေျပးၿပီး လြတ္လမ္းရွာလာေတာ့မွာ…”
တုန္႔ျပန္ရန္ ႏႈတ္စကားတို႔ ဆြံ႕အ ရွားပါးေနဆဲ
ဆရာကေတာ့…
“သားရယ္…”
…တဲ့။ ဆတ္ခနဲ ပင့္ေမာ့သြားရေသာ
ကၽြန္ေတာ့္မ်က္ႏွာအား ဆရာက ႏူးညံ့စြာ စုိက္ေငးၾကည့္ေနေသာ္လည္း မ်က္၀န္းမ်ားကေတာ့
မာနျဖင့္ လက္ျဖာေနျပန္ရာ ကၽြန္ေတာ္ ရင္ဆုိင္ရန္မ၀ံ့စြာ ေခါင္းငုံ႔ရျပန္သည္။
“တုိ႔ ဆရာ ေလာက ကုိ
ခဏ အလည္လာ၊ မေပ်ာ္တဲ့အခါ ျပန္ထြက္သြား… အဲဒီလုိ အပ်င္းေျပသေဘာမထားပါနဲ႔”
ကၽြန္ေတာ္ အရွက္အုိး
ျဖန္းခနဲကြဲကာ ေျခဖ၀ါးေအာက္က ေျမျပင္ကုိ ထိနမ္းလုမတတ္
ေခါင္းငုိက္စုိက္က်ခဲ့ရဖူးသည္။
@@@@@@@@@@
ျမတ္ဆရာ ပုံရိပ္(၂)
ခ်စ္ျမတ္တြယ္တာဆဲ
မိခင္ေက်ာင္းေတာ္ႀကီးတြင္ ခ်စ္ခင္ေလးစားရေသာ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားအားလုံး အတူတကြ
ရွိေနၾကဆဲဟု ဆ၀ါးေတြးကာ အေ၀းမွသာ မွန္းဆလြမ္းေနခဲ့ရသည္။ သုိ႔ေသာ္… ရာထူးတုိး၊
အေျပာင္းအေရႊ႕စေသာ အေျခအေနအရပ္ရပ္သည္ အခ်ိန္၏ တုိက္စားေျပာင္းလဲမႈႏွင့္အတူ
အလုိက္သင့္ ေရြ႕လ်ားျဖစ္တည္ လာေနခဲ့တာပင္။ ဆရာမလည္း ရန္ကုန္ကုိ
ေျပာင္းေရႊ႕သြားခဲ့ၿပီဟု လေပါင္းမ်ားစြာ လြန္မွသိခဲ့ရသည္။
ျဖဴသြယ္ပိန္ပါးေသာ္လည္း
စာသင္ရာမွာေတာ့ ဇြဲႀကီးလွေသာ ဆရာမသည္ အတန္းပုိင္ ဆရာလည္း ျဖစ္ေနသည္မုိ႔ ပုိလုိ႔
ရင္းႏွီးခ်စ္ခင္မိရသည္။
“သခ်ၤာ ပုစာၦဆုိတာ
အေျဖမွန္ရရုံ၊ စာေမးပြဲ ေအာင္ရုံအတြက္ မဟုတ္ဘူးေလ။ တုိ႔တေတြ လူႀကီးေတြ ျဖစ္လာ၊
လူ႔ေလာကထဲ တုိး၀င္လာတဲ့အခါ စီးပြားေရး၊ လူမႈေရး ပုစာၦျပႆနာေတြလည္း
မလြဲမေသြရင္ဆုိင္လာရမွာပဲ။ ေျဖရွင္းရေတာ့မွာပဲ။ သခ်ၤာပုစာၦေတြမွာ ေပးထားခ်က္ေတြကုိ
ထုတ္ယူဆင္ျခင္ၿပီး ကုိယ္ေျဖရွင္းရမယ့္ နည္းလမ္းေတြကုိ ဆုံးျဖတ္ရသလုိ
ဘ၀ပုစာၦေတြကုိလည္း မင္းတုိ႔ အဲသလုိပဲ ေရွ႕ေနာက္တုိင္းထြာၿပီး၊ အက်ိဳးအေၾကာင္းဆက္စပ္စဥ္းစားၿပီး
ဆုံးျဖတ္ေျဖရွင္းၾကရမွာ…။ ဆရာမရဲ႕ ပုစာၦေတြက မင္းတုိ႔ ဘ၀အတြက္
ႀကိဳတင္ေလ့က်င့္ေပးေနတာလုိ႔ နားလည္ထား။ ပုစာၦေတြကုိ ဘယ္ေတာ့မွ မေၾကာက္နဲ႔…”
ဆရာမ၏ အိမ္သားက
ႏုိင္ငံျခားသေဘၤာလုိင္းတစ္ခုမွ အရာရွိတစ္ေယာက္မုိ႔ မိသားစုဘ၀ သာေတာင့္သာယာ၊
ေပ်ာ္ရႊင္ၿငိမ္းခ်မ္းေနေပလိမ့္မည္။ “ရန္ကုန္ေရာက္တဲ့အခါ ၀င္လာခဲ့၊ လုိတဲ့ အကူအညီ
ရွိရင္ ေတာင္းေနာ္” တဖြဖြမွာကာ ေတာင္ဥကၠလာ၊ ျမင္သာလမ္း အိမ္လိပ္စာကေလးကုိ ဆရာမ၏
လက္ေရးျဖင့္ ေရးေပးထားခဲ့တာ။ လိပ္စာ စာရြက္ကေလးပင္ ၀ါရီေဖ်ာ့ေတာ့ေနခဲ့ၿပီ။
သြားေရာက္ေတြ႔ဆုံႏႈတ္ဆက္ရန္ မရဲ။ အေ၀းကသာ မွန္းဆ ကန္ေတာ့ရပါသည္။
လူကုိယ္တုိင္
မေရာက္ျဖစ္ေသာ္လည္း ဆရာမ၏ မိသားစုသတင္းကုိ အစဥ္နားစြင့္ေလ့ၿမဲလည္း ျဖစ္ပါသည္။ ဆရာမတစ္ေယာက္
အိမ္ႏွင့္နီးေသာ မူလတန္းေက်ာင္းငယ္ေလးမွာ ေျပာင္းေရႊ႕တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ေနသည္ဟု
သတင္းၾကားမိစဥ္ အံ့ၾသရေသးသည္။ တကယ္က ဆရာမ၏ ခင္ပြန္းသည္ ကားအက္ဆီးဒင့္ေၾကာင့္
ေအာက္ပုိင္း လႈပ္ေရႊ႕မရ။ သားႏွစ္ေယာက္ႏွင့္ ခင္ပြန္းသည္၏ ေ၀ယ်ာ၀စၥ၊
တာ၀န္၀တၱရားမ်ားကုိ မလစ္ဟင္းေစရန္ ခက္ခက္ခဲခဲ၊ ပင္ပန္းတႀကီး ရွိေနခ်ိန္မုိ႔
ေစလုိရာ နာခံမျဖစ္ေသာ အေျခအေနေၾကာင့္သာ။ ေလာကစစ္မ်က္ႏွာမွာ
အန္တုရင္ဆုိင္ေနရခ်ိန္မွာပင္ စာသင္ခန္းကုိ သံေယာဇဥ္ မျဖတ္ႏုိင္ခဲ့ရွာေသာ ဆရာမ၏
စိတ္၀ိညဥ္ကုိ အေတာ္ေနာက္က်မွ နားလည္ေလးစားရပါသည္။
@@@@@@@@@@
ျမတ္ဆရာ ပုံရိပ္(၃)
“ဆရာ ဘာမွ
မလုိအပ္ဘူးေနာ္ သားတုိ႔။ မင္းတုိ႔ အပုိ ဒုကၡ မရွာၾကနဲ႔”
ဆုိေသာ္လည္း ဆရာ့ဇနီး၏
မ်က္၀န္းမ်ားက ေဖ်ာ့ေတာ့မႈန္သီေနပါသည္။
“အားနာ လုိက္တာ..”
သူ႔အဖုိ႔
မ်က္ႏွာစိမ္းေနေသာ ဆရာ၏ ေက်ာင္းသားေဟာင္းမ်ားကုိ မုိးေလ မလုံၿခံဳေသာ တဲသာသာ
အိမ္ခန္းက်ဥ္းကေလးမွာ ႀကံဳသလုိ ဧည့္ခံေနရတာအတြက္ အားနာ အေနခက္ရွာသည္။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔
အလယ္တန္းေက်ာင္းေတာ္သား အသစ္စက္စက္ကေလးေတြ ဘ၀က ကၽြန္ေတာ္တုိ႔၏ အတန္းပုိင္ဆရာသည္
ႏုမ်စ္ေခ်ာေမာခန္႔ျငားသူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတန္းေတြႀကီးလာေတာ့
ဆရာလည္း အထက္တန္းျပဆရာ၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေက်ာင္းႏွင့္ ေ၀းကြာခဲ့ၿပီးေနာက္မွာေတာ့
ဆရာလည္း အထက္တန္းေက်ာင္းအုပ္ဆရာႀကီး ျဖစ္လာခဲ့သည္။ ဆရာ အၿငိမ္းစားယူခဲ့သည္ကုိ
အမွတ္မဲ့ မသိလုိက္။
“အရင္အိမ္ကေလးက
နာဂစ္မွာ ၿပိဳက်သြားတယ္ေလ။ ခုေတာ့ ေနျဖစ္ရုံ ျပန္ေဆာက္ထားတာ..”
ဆရာ့ ဇနီးက
ေရာင္းေရး၀ယ္တာ ခ်က္ခ်ာပုံေတာ့ရပါသည္။
“အရင္းအႏွီးနည္းေတာ့လည္း
အျမတ္အစြန္းက မေျပာပေလာက္ပါဘူးကြယ္။ မမာေရး၊ မက်န္းေရး ရွိလာရင္ အရင္းထဲက
ပဲ့ထြက္သြားျပန္ေရာ…”
ဇနီး၏ ပြင့္လင္းမႈကုိ ဆရာ
သေဘာက်ပုံ မရပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔တေတြ စုေဆာင္းလာခဲ့ၾကေသာ ကန္ေတာ့ေငြကုိ အျမင္မွာ
ဆရာ့မ်က္ႏွာသည္ မာနျဖင့္ တင္းခနဲ။
“ငါ… ဘာမွ
မလုိဘူးကြ”
ခပ္ထန္ထန္တစ္ခ်က္
ဟစ္ေအာ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔တေတြ ဇြတ္ပင္ လက္အုပ္ခ်ီၾကေတာ့ ဆရာမ်က္၀န္းတုိ႔
မႈန္မႈိင္းညြတ္ႏူးစ ျပဳသည္။ ဆုေပးစကားေတြကုိ တုန္ရီစြာဆုိေနျပန္ရင္း….
“ေက်းဇူး….”
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အလုအယက္
ဟန္႔တားလုိက္ၾကသည္။ ဆရာက တပည့္ေတြအေပၚ တျပန္ ေက်းဇူးစကားဆုိဖုိ႔ မလုိအပ္ပါ။
“အလုပ္ ကေလး တစ္ခုေတာ့
လုပ္ခ်င္တယ္ကြ။ ဆရာ အလုပ္ လုပ္ႏုိင္ပါေသးတယ္”
ဆံစေဖြးလြလြ၊
မ်က္ႏွာေပၚမွာ ဇရာႏွင့္ ေလာကဒဏ္၏ အေရးအေၾကာင္းတုိ႔ မင္းမူေနၿပီျဖစ္ေသာ ဆရာအုိက
အားမာန္အျပည့္ႏွင့္ ဆုိျပန္သည္။ လုပ္ငန္းရွင္ တပည့္မ်ားမွာ ေပးစရာအလုပ္ ရွိၾကသည္
ဆုိျငား ကုိယ့္ဆရာကုိ ၀န္ထမ္းျပန္ခန္႔ရန္ ဘယ္သူမွ သတၱိ မရွိၾကပါ။ ဆရာ့ ဇနီးအတြက္သာ
အိမ္ႏွင့္နီးနီး၊ ေစ်းငယ္ေလးမွာ ဆုိင္ခန္းတစ္ေနရာ ရွာႀကံဖန္တီးေပးျဖစ္ၾကရင္း….
“ဆရာ…ပင္ပန္းလွၿပီ။
နားနားေနေနပဲ”
ဆရာက စကားဆုံးေအာင္ပင္
လက္မခံႏုိင္ခဲ့ပဲ…
“ေဟ့ ေကာင္ေတြ။
ဆင္းရဲ ပင္ပန္းမွာ မေၾကာက္လုိ႔ တစ္သက္လုံး ေက်ာင္းဆရာ လုပ္လာတာ…”
မႈန္သီေနေသာ ဆရာ့
မ်က္၀န္းမ်ားသည္ အလွ်ံတစ္မ်ိဳးျဖင့္ လင္းလက္ေနဆဲပင္။
@@@@@@@@@
ျမတ္ဆရာ ပုံရိပ္(၄)
“ျမတ္ဆရာ ပူေဇာ္ပြဲ ဖိတ္စာရကတည္းက ေပ်ာ္ေနတာ။
နီးစပ္ရာ လုပ္ေဖာ္ကုိင္ဖက္ေဟာင္းေတြဆီ ဖုန္းေတြလိုက္ဆက္၊ မျဖစ္မေန ေရာက္ေအာင္လာရမယ္ဆုိၿပီး…”
အဲဒါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕
ဆရာမေပါ့။ ေဘာဂေဗဒသင္ခန္းစာတစ္ပုဒ္ကုိ ဆရာမ ရွင္းလင္းသင္ၾကားေနၿပီဆုိလွ်င္
တစ္တန္းလုံး အပ္က်သံမွ် မၾကားရေအာင္ တေမာ့တေမာ နစ္ေမ်ာေနမိၾကရသည္။ ဆရာမ၏ ဟန္ပန္က
ရုိးရွင္းသေလာက္ ေလယူေလသိမ္းကက်ေတာ့ ဌာန္ႏွင့္ မာန္ႏွင့္ အစဥ္ ၀င့္ထည္တက္ၾကြေနေလ့ၿမဲျဖစ္သည္ကုိ
ခုတုိင္ ေမ့မရ။ တပည့္ေဟာင္းေတြ အားလုံး လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္အစိတ္ေက်ာ္ကာလကုိ
ေနာက္ျပန္သြားဖုိ႔မလုိပဲ ဒႆမတန္း(ခ) ရဲ႕ စာသင္ခန္းထဲ ျပန္ေရာက္ေနရသလုိ
ႏုမ်စ္လန္းဆန္းကာ ေပ်ာ္ရႊင္ေနမိၾကသည္။ ဆရာမ၏ မ်က္ႏွာႏွင့္ အၾကည့္အၿပံဳးမ်ားက
ႏူးညံ့ၾကည္လင္ေနဆဲ။ ေႏြးေထြးႏူးညံ့ေနဆဲ မဟုတ္လား။ ဟုိယခင္ ကာလေတြထက္
ပုိမုိလာတာကေတာ့ ေလာကဒဏ္ကုိ ထီမထင္ေသာ သတၱိထူးမ်ားႏွင့္ ဗုဒၵ၏ တရားဓမၼ၊
အဆုံးအမတုိ႔ေၾကာင့္ ပုိမုိႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕လာခဲ့တာပဲ ျဖစ္သည္။
ဒါေပမယ့္ အက်င့္တန္ေသာကာလငယ္
တစ္ခုအေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ စကားထဲမွာ ဖယ္ခ်န္ထားခဲ့ၾကတာ ဆရာမေရာ၊
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အားလုံးပါ မသိေယာင္ေဆာင္ရင္း သတိရေနခဲ့ၾကပါသည္။ ထုိကာလငယ္မွာ
ျမတ္ဆရာပူေဇာ္ပြဲဟု ခမ္းနားေသာ ပြဲလန္းမ်ိဳး က်င္းပခြင့္မရၾကေသး။
လူထူထူစုေ၀းမိလွ်င္ က်ိဳးေၾကာင္းျပစရာမရွိပဲ အလုိအေလွ်ာက္ အျပစ္သားဘ၀
ေရာက္ေနၾကရေသာ ၾကပ္တည္းက်ဥ္းေျမာင္းလွသည့္ ေန႔လည္ေၾကာင္ေတာင္
အေမွာင္က်ေန႔ရက္မ်ားေပ။ သုိ႔ေပမယ့္ ဆရာကန္ေတာ့ပြဲကေလးကုိ ရုိးရွင္းစြာ
က်င္းပၾကဖုိ႔ ေက်ာင္းသားေဟာင္းတုိ႔ ႀကိဳးစားခဲ့ၾကသည္။ လက္လွမ္းတမီ နီးစပ္ရာ ေက်ာင္းသားေဟာင္း
သူငယ္ခ်င္းေတြၾကား အခ်င္းခ်င္း ႏႈတ္ျဖင့္ ဖိတ္ၾကသည္။ ၿမိဳ႕ေပၚမွာ လက္ရွိေနထုိင္ဆဲ ဆရာ၊
ဆရာမေဟာင္းမ်ားကုိ ဖိတ္ၾကား ကန္ေတာ့ၾကမည္။ ကုိယ့္မိခင္ေက်ာင္းေတာ္၏
ရင္ရိပ္ခုိလႈံကာ က်င္းပခ်င္ခဲ့ေသာ္လည္း အခြင့္မရခဲ့ျပန္ပါ။ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္း
ဓမၼာရုံကုိ ေရြးခ်ယ္ၾကရသည္။ သုိ႔ေပမယ့္…
“ေဘာဂေဗဒ ဆရာမကုိ
ကန္ေတာ့ခံ တက္ေရာက္ခြင့္ မေပးဘူး တဲ့”
စကားအပုိ႔အယူ လူမ်ားစြာၾကားမွာ
ႏွလုံးနာခဲ့ၾကရျပန္။ ဖိႏွိပ္ခံ ေမွာင္တရီေခတ္မွာ ဆရာမက လင္းပြင့္လြတ္လပ္ေသာ အျမင္၊
ခုိင္မာၿမဲၿမံေသာ ခံယူခ်က္ႏွင့္ ကုိယ္ေရာင္လင္းလက္သူမဟုတ္လား။ က်ိဳးေၾကာင္းဆီေလ်ာ္ေသာ ထက္ျမသည့္
ႏႈတ္စကားကုိလည္း ဆုိတတ္ေသးသူ ျဖစ္သည္။ သုိ႔ေသာ္ တစ္သက္တာနီးပါး ျမဳတ္ႏွံေပ်ာ္၀င္ထားခဲ့ရေသာ
ဆရာဘ၀၏ အသီးအပြင့္အျဖစ္ ပီတိခ်ိဳခ်ိဳ တစ္ကုိက္တစ္ဖဲ့မွ် စားသုံးရန္ အခြင့္
မရွိေတာ့…ဟု အဓိပၸါယ္မဲ့ တရားလက္လြတ္ မတားျမစ္ေကာင္းဘူး မဟုတ္လား။
သီးမခံထုိက္ေပမယ့္ လက္ပုိက္ကာ ရပ္ၾကည့္ေနခဲ့ၾကရ။
ဆရာကန္ေတာ့ပြဲမွာ ကန္ေတာ့ခံဆရာ တစ္ေနရာစာ
လြတ္ဟာေနခဲ့ေသာ္လည္းပဲ ဆရာမ၏ ေနအိမ္သုိ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔တေတြ ေရာက္သြားေတာ့
အိပ္ခန္းက်ဥ္းကေလးထဲမွပင္ ပုတီးစိတ္မပ်က္ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနခဲ့ရွာသည္။ ဆရာမ၏
ကုတင္အနားမွာ ၀ုိင္းပတ္ကာ တပည့္ေဟာင္းေတြ တုိးေ၀ွ႔ပူးကပ္ပ်ပ္၀ပ္ေနၾကရင္း
တုိးတိတ္ေသာ ရွိဳက္ငုိသံမ်ားၾကားမွာ လက္အုပ္ခ်ီမပ်က္၊ ဆုေပးစကားမပ်က္ …။
“ျပန္ေတြ႕ခြင့္ရတဲ့
တပည့္မ်ားအတြက္လည္း ၾကည္ႏူးေပ်ာ္ရႊင္ရပါတယ္။ အေၾကာင္း ေၾကာင္းေၾကာင့္ ေရာက္မလာ၊
ေတြ႕ခြင့္မရတဲ့ တပည့္မ်ားကုိလည္း ေမတၱာ ပုိ႔ပါတယ္”
@@@@@@@@@@@
ျမတ္ဆရာ ပုံရိပ္မ်ား
ယခုေတာ့ လင္းပြင့္သာယာေသာ
ေန႔ရက္တုိ႔ အမွန္တကယ္ ေရာက္ရွိလာခဲ့ၿပီ။ ေႏြးေထြးေသာ ေနေရာင္ျခည္ေအာက္မွာ
ပ်ားပန္းခပ္ ငယ္ေသြးၾကြေနၾကျပန္တာ တခ်ိန္က မိခင္ေက်ာင္းေတာ္ႀကီး၏ ရင္ေငြ႕ခုိလႈံကာ
ပညာရည္ႏုိ႔ခ်ိဳ ေသာက္စုိ႔ခဲ့ၾကသည့္ ရင္ေသြးေဟာင္းေတြ မဟုတ္လား။ အေတာင္အလက္စုံကာ
အသီးသီးအသက ျပန္ထြက္သြားလုိက္ၾက၊ ခုေတာ့ ေရာက္ရာအရပ္ကေန အေျပးေရာက္ျပန္လာၾကျပန္ကာ
ယဥ္ေက်းဖြယ္ရာ၊ စကားတီတာ ဆုိေနၾကျပန္ၿပီ။
ေဟာ…. ရင္ေသြးတုိ႔၏
ဥယ်ဥ္မွဴးမ်ားလည္း ပီတိၿပံဳးပန္းတေ၀ေ၀၊ ဟန္ေရးၾကြယ္လွ်က္ စင္ျမင့္ထက္မွာ ေနရာ
ယူၾကၿပီ။
“ဒီကေန႔
က်င္းပျပဳလုပ္တဲ့ လပြတၱာၿမိဳ႕၊ အမွတ္(၁) အေျခခံပညာ အထက္တန္းေက်ာင္းရဲ႕
တတိယအႀကိမ္ေျမာက္ ျမတ္ဆရာ ပူေဇာ္ပြဲ အခမ္းအနားကုိ
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေက်ာင္းသားဘ၀က ေန႔စဥ္ေက်ာင္းေခၚခ်ိန္တုိင္း နားဆင္ခဲ့ၾကရတဲ့ ေက်ာင္းလုလင္ႀကီး
ဦးစံေအး ရဲ႕
ေက်ာင္းတက္ေခါင္းေလာင္းသံႏွင့္ စတင္ဖြင့္လွစ္လုိက္ရေအာင္ပါ”
ေဒါင္ေဒါင္ဒင္ဒင္ ေခါင္းေလာင္းသံ အၾကားမွာ
ျမတ္ဆရာပူေဇာ္ပြဲသုိ႔ တက္ေရာက္လာသူ ေက်ာင္းသူ၊ ေက်ာင္းသားေဟာင္းမ်ား အားလုံးက
ရုိက်ိဳးေသာ အမူအယာမ်ားျဖင့္ မတ္တပ္ရပ္လုိက္ၾကသည္။ ေခါင္းေလာင္းသံ
ၿပီးဆုံးလွ်င္ေတာ့ ညီညီညာညာ၊ ေသာင္းေသာင္းျဖျဖပင္….
“မဂၤလာပါ ဆရာ၊
မဂၤလာပါ ဆရာမ”
ၾကည္ႏူးစိတ္ျဖင့္
ရႊင္လန္းတက္ၾကြေသာ ႏႈတ္ခြန္းဆက္သံမ်ားက လြင့္ပ်ံဟိန္းညံကာ ဘ၀ဂ္ထိတုိင္ေတာ့၏။ ။
သတုိး
(၁၉၈၀
- ၈၇ ေက်ာင္းသားေဟာင္း)
No comments:
Post a Comment
စိတ္ထဲ ခံစားမိသလုိ မွ်ေ၀ေျပာျပခဲ့ပါဦး...။